A fogyasztó névre keresztelt koncepció autó merőben eltér attól, amit a járműdizájn vonalon megszokhattunk, de Joey Ruiter, az autó megálmodója célja egyértelműen ez is volt. Az amerikai terméktervező szakítani akart a megszokott kivitellel és konvenciókkal, sőt törekedett rá, hogy a minél több elemében eltérjen a hagyományos autó tervektől.
A fogyasztó, - hogy képzavarral éljek - a minimalista dizájnt próbálja kimaxolni, de a neve nem csak a gazdasági értelemben vett vásárlóra utal, hanem az autó mögé pakolt filozófiára is. Joey szerint mindent elnyel: "Elnyeli a fényt, sötétséget, levevőg és űrt." A fényt a matt fekete fényezés miatt, - eddig nem nehéz követi - a levegőt feltehetőleg a nyitott utastér miatt, viszont az űrre már tippem sincs, de egy esztétának biztos lennének ötletei. Ami tuti, hogy a kerekeket azokat tényleg elnyeli, ami miatt olyan hatást kelt, mint egy lebegő gyufásdoboz lenne vagy legalább egy űrsikló a Birodalom visszavágból. A tükrös LED panel az autó elején már csak ráadás. Az arra szálló cserebogarak még vethetnek egy utolsó pillantást magukra mielőtt szétkenődnek a lökhárítón.
forrásHA TETSZETT KÖVESS MINKET MINDENHOL ÉS NEM MARADSZ LE SEMMIRŐL!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.