Ilya Stallone a mai, ikonikus márkák logóját repítette vissza a középkorba és adott nekik a kornak megfelelő jelentést felhasználva az akkori angol művészeti stílust. Így került a Burger King logójába két király, a Puma kissé torz és veszedelmes, a Tinder a mesékből ismerős romantikát ábrázolja. Nem kerülhette el a Windows logó sem a sorsát, ahogy az Audi kerekei és YouTube bábozós utalása sem. Kövessétek Ilyá-t az Instán, mielőtt kommenteltek, hogyti mit szertnétek látni és hogyan.
HA TETSZETT KÖVESS MINKET MINDENHOL ÉS NEM MARADSZ LE SEMMIRŐL!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.